maanantai 22. joulukuuta 2014

Joulukynsiviikko; Päivä 6


W7 - Pillar box red
Wild & Mild - Above All
Wild & Mild - Alaska
Dermosil - Summer glow
OPI - I snow you love me
Musta akryylimaali

Eilen oli aivan liian kiire päivä, että olisin ehtinyt lakata kynnet saati sitten ajastaa postauksen tälle päivälle. Nyt sitten aamulle sudin lakkoja kynsille ja postaan teille nyt! Kerrankin siis täysin reaaliaikainen postaus :)

Otin Eepeelle kotikotiin mukaan vain murto-osan lakoista, ja nyt jo olen huomannut muutaman ison puutteen, kuten MUSTAN lakan. Onneksi oli sentäs akryylimaalimusta mukana! Ihme, että muistin ottaa edes punaisen mukaan. Joku 50 lakan setti mulla täälä oli jo valmiina odottamassa, mutta täytyy myöntää, että ne koostuvat lähinnä lakoista joita tulee käytettyä tooosi harvoin tai sitten ne ovat dupeja. :D Ja sitten on niitä "ai mulla on tällänenki!" -lakkoja. Kuten wild&mildin Above All. Tuo lakka on varmaan ensimmäisiä mitä mulla on ollut, ja toimii kyllä loistavasti yhä vain! Ei ole jankkiintunut tippaakaan, päinvastoin tuntuu, että tämä juoksettuu sitä enemmän mitä kauemman se mulla on. Hyvä kunto voi myös johtua siitä, että tuota tulee käytettyä ehkä sen kaksi kertaa vuodessa, mutta kuitenkin!

Kaikilla kynsillä on w7 punaista Pillar box rediä kaksi kerrosta, kaikissa muissa paitsi nimettömissä päällä Above All ja ISYLM glitteri. Nimettömässä löytyy jonkin sortin pukintakki. Aika kivat kynnet tuli, vaikken vieläkään osaa tehdä mitään näillä lyhyillä kynsillä! :D Puhelimella kirjoittaminen on aika tuskaa, mitä ehkä vähän jopa ihmettelen...


2 kommenttia: