lauantai 20. joulukuuta 2014

Joulukynsiviikko; Päivä 4


Wild & Mild - Alaska
Tiia Vanhatapio - Moss
Tiia Vanhatapio - Black Bird
Tiia Vanhatapio - Fool's gold
Nicole by OPI - Kourt is red-y for a pedi

No. Tuota. Teen tunnustuksen; en osaa tehdä joulukuusia kynsille. Nnoup, ei vain onnistu. Joten katselkaa sitten vähän kieroon kasvaneita kuusia :D Okei, mä odotin tästä tulevan vielä suuremman katastrofin, mutta kyllähän tosta kuitenkin ihan erottaa mistä on kyse! Näistä tuli nyt ehkä vähän vähemmän joulujoulukynnet, mutta jouluunhan nämäkin liittyy, joten kelvatkoon.

Viivojakin piti päästä tälle viikolle tekemään, ja teinkin sitten oikein kunnolla. Jos nyt taas olisi yliannostus niistä hetkeksi? Kaikenlisäksi halusin sellasia vähän tummanpunasia raitoja, enkä muka löytänyt kokoelmistani sellaista, joten miksasin vähän nicole by opin lakkaa ja Tiia Vanhatapion mustaa, ja tsädäm! Ja sitten kun raidat oli valmiina niin muistin, että hei olishan mulla ollut se Color Clubin Red-ical gypsy..! Noo meni, ja hyvät tuli näinkin. 

Vihreiden kokoelma mulla on tiettävästi aika heikkolaatuinen (vissiin kolme vai neljä vihreäksi laskettavaa, ohno!) ja vaikka kuinka olisin halunnut vähän vaaleampia kuusia niin ei onnistunut. Niistä nyt tuli pakon edessä tosi tumman vihreitä. Tähteä en meinannut kuuseen laittaa ollenkaan, mutta olin sitte kuitenkin kiltti ja laitoin senkin paikalleen. Vähän olisi paremmin senkin voinut asetella, mutta kun tuo kuusi on muutenkin  vino niin onko se nyt niin nuukaa vaikka tähtikin sitten olisi!

Pohjalle laitoin Alaskaa, joka on kyllä kirkkaasti pompannut mun lempparivalkoisesksi. Mistä tätä saa lisääää? Kaks kerrosta, kuivuu nopeesti jne...


1 kommentti:

  1. Mun mielestä on kyllä tosi jouluiset, ja ihanat myöskin! <3 Eikä tuo kuusikaan pahalta näytä! :)

    VastaaPoista