lauantai 22. marraskuuta 2014

Grey burberry


Color Club - Shabby Drab
Color Club - Red-ical gypsy
Wild & Mild - Alaska
Peggy Sage - Black Mat

Vähän lisää harmautta tähän harmauteen. Meni vaan muutama pikkujuttu pieleen kun tein tätä, niinku se, että noi mustat pitäs mennä päällekkäin. Pohdin sitä pitkän tovin, että kumpiko menee päältä, mutta en sitten jaksanut tarkistaa ja tässä tulos :D No ei se oo niin justiinsa.

Shabby Drab todisti jälleen olevansa loistolakka, kaksi kerrosta ja voilà! Mua hämmentää ku jotkut sanoo tätä lakkaa siniseksi. Eieiei, mun silmään tää on iha selvä harmaa, sinisellä vivahteella mutta kuitenkin selvästi harmaa. Näis mun kuvis näyttää ehkä himppusen harmaammalle kuin livenä, mutta eipä loppujen lopuksi paljoa. Tässä kuvassa on mun silmään oikeimman sävyisenä saatu kameraan, esim. tää on kuitenkin aaaivan liian sinisenä kuvattu. Tarkkaa! 

VIIVOJA! Yllätyittekö. Justhan mä uhosin, että julkaisen näitä niin kauan, että kyllästytte. Okeiokei, kyllä mä yritän välillä jättää ne viivat rauhaan.. Nimettömän mustat raidat alaosasta meni vähä pyllylleen, ja joitain muitakin mustia kohtia vähä menee kieroon, mutta kaikenkaikkiaan oon taas aika tyytyväinen aikaansannoksiini. Varsinkin noista punasista tuli tosi suorat!

Niin, tuli varmaan selväksi, että tykkään!




8 kommenttia:

  1. En tiiä mikä päivä ja kellonaika Suomessa on mutta sen tiedän et nää on hienot :)!

    VastaaPoista
  2. Aina yhtä kateellisena voin katsoa muiden suoria ja ohuita viivoja :) Hienot kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viivatreeniä ja kunnon sivellin niin johan rupeaa tulemaan suoria viivoja! Kiitos :)

      Poista
  3. Tosi kaunis ja onnistunut kuvio! Mä en olis huomannu noissa mitään virheitä ellet olis alkanut niistä jutteleen :D Upeet kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitäähän sitä virheet mainita, jokuhan voisi muuten luulla, että on onnistuttu täydellisesti :D

      Poista
  4. Nää on mun lemppareimmat kynnet ehkä ikinä! Aivan tajuttoman upeat! Sellainen "Näin teet suoria viivoja" -tutoriaali olisi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! ^.^ Suoriin viivoihin on vain yksi vinkki; uudestaan, uudestaan ja vielä kerran uudestaan! Aika nopeesti kannattaa se viiiva tehdä eikä jaada jahkailemaan, muuten tulee herkästi kohtia joissa on enemmän ja sellasia "kasoja" mitä lie. Ja sivellin, sillä on väliä! Paras suoriin viivoihin on pitkä ja ohut sivellinen joka on tehty "hyvistä karvoista" :D

      Poista