tiistai 26. elokuuta 2014

Bogota Blackberry with stars


OPI - Bogota Blackberry
Essence - Stamp me! Black
MoYou - Princess xl 14

Herttileijaa koska viimeksi tätäkin lakkaamkäyttänyt!? Jotain hyötyä tästä lakkojen ostamattomuudesta (okei nyt oon taas sortunu pari kertaa...) kun tulee kunnolla katteltua mitä lakkoja sitä oikein omistaakaan! Haha ja viikon sisään oon kaks kertaa järjestäny mun lakat uudelleen :D Seuraavaks vois swatch tikut järjestellä...

Bogotaa ei tosiaan hirmjisesti ole blogissa näkyillyt, vaikka kiva lakka onkin ja vielä kivemman värinen. Kolme kerrosta tarvitsin minä, mutta jos vähä on huolellisempi kuin minä iltayöstä niin kahdellakin varmasti selviää. Kaveriksi valitsin tähtileimoja ja niittejä. Hopeat niitit lakkasin mustalla lakalla, jolloin saĩn niistä mustia niittejä! Koska mitä ilmeisimmin olen käyttänyt kaikki mustat strassini ja hukannut ne vaikka yleensä otan strassit talteen...

* Old but still good Bogota blackberry. Haven't used this very often, even though I like the colour. Something good for that I haven't bought many polishes for a long time, need to check my polishbox more often and use also those I rarely use!


2 kommenttia: