torstai 13. maaliskuuta 2014

Poikavauva kynnet.


China Glaze - White on white
Miyo - Baby Blue * saatu miitissä Face helsingiltä
Lumene - Magic dust  * saatu miitissä Lumenelta
Lumene - Top coat silver  * saatu miitissä Lumenelta
Essence - Stamping polish white
Konad - m57

Näihin kynsiin nappasin idean Sonnen blogista, väri vain vaihtui vaaleansiniseen. Aluksi töpöttelin meikkisienen avulla liukuefektiä valkoisella vinosti, päälle laitoin sinistä ja rajalle ensin Sparkle burst glitteriä, ja sitten top coat silver glitteriä (jonka aina kirjoitan top caot!). Oon kyllä niin tykästynyt näihin Lumenen glittereihin! Varsinkin näin toisen glitterin kanssa ne näyttävät niiiiin ihanilta. Sparkle burstissa yksinään laitettavaksi on turhan harvaan glittereitä ja liikaa isoja, mutta tämän Top coat silverin kanssa käytettynä se natsaa todella hyvin, ainakin mun mielestä. Top coat silver taas on yksittään käytettynä turhan "tylsä", vain hopeita pikku- ja isompia glittereitä.

Vaaleansinistä, siis oikeasti VAALEAN sinistä, lakkaa olen etsinyt pidemmän aikaa ja sen vuoksi muutaman hutiostoksenkin tehnyt. Olin jo ostamassa Essien uuden Resort 2014 kokoelman Find me an oasis lakkaa, jolta swatchien perusteella osasin odottaa oikeasti vaaleansinisyyttä, mutta miitissä käsiini suorastaan pompsahti tämä Miyon Baby blue lakka. Kiitokset tästä lakasta kuuluvat Face helsingille! Ehkä silti taidan jossain vaiheessa lahjoa itseäni ostamalla Find me an oasiksen... Mutta, nyt mulla on vaaleanvaaleansininen lakka, ja olen hyvin onnellinen siitä :D

* For a long time I've searching baby blue polish, that really is really light blue. I was going to buy Essie Find me an Oasis -polish after I saw swatches for the polish, but I got lucky and get this amazing Miyo polish at nail polish meeting! Love this color, and I'm so happy I finally find light baby blue polish! Well, may be I still have to buy that Essie polish ;)



2 kommenttia: