sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Takatalvi kynsillä




OPI - Alpine snow
Essie - Bikini so teeny
H&M - Metall me

Päätin että nyt mä repäsen ja teen valkoselle pohjalle kynnet, ei tuu kovin usein tehtyä sellasta. Suurinpiirtein tunnin sitten pähkäilin millaiset koristelua teen. Kynsillä kävi pinkkejä pisteitä jonossa ja rivissä sekä pinkkejä viivoja. Ne eivät kuitenkää täyttäneet vaatimuksia joten tuli iskuskeltua sitten pari kymennetä minuuttia lakkalaatikkoa vahdaten. "Ei, ei, liian tumma, liian vaalea, liikaa glitteriä, ei sovi muutenvain". Meinasin jo luovuttaa ja jättää kynnet vain valkoisiksi, kunne silmiini osui Essie. Totesin sitten että okeiii kai mä voisin koittaa tehdä liukuvärjäyksen. Ja olin erittäin kiitollinen kun sen tein, näytti ihan kivalta. Mutta eihän sitä toki siihen voinut lopetta joten takaisin lakkalaatikolle pähkäilemään. Totesin, että mulla ei oo yhtää sellasta glitteriä kun olisin halunnut. Tää metall me -oli lähimpänä. Olisin halunnut sellasen, jossa on enemmän noita pikkuglittereitä, mutta myös isompia. Mun glittit on joko superduper pieniä, tai pelkästään isoja. Kaikenlisäksi tätä sai poimia ristus kolme vuotta että sai edes muutaman glitterin kynnelle ja sittekku niitä tuli nii sittehän niitä kans tuli ja paljo. ah.

Nomutta, eiköhän tässä nyt ole taas satuiltu ihan tarpeeksi :) glitterin metsästys alkakoon.. Paitsi etten saisi ostaa kynsilakkoja. oairjgtao. :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti